11 iulie 2017

De la extaz la agonie și-ndărăt... Drama tolomacului pesedist

Voi sunteți proști că nu ați înțeles programul nostru de guvernare pare să declare penalul Dragnea. Sau poate că v-a implantat Șoroș câte-un cip în freză pentru a nu-l înțelege în deplina lui măreție...

Știu câțiva "ortaci" pesediști în Sighișoara care ar fi fost în stare să facă moarte de om pentru programul de guvernare propus în campania electorală de către PSD. Mărturisesc că și eu l-am luat la purecat și m-am declarat la vremea aceea mai mult decât satisfăcut. Era primul program care promitea României lapte și miere. Cu calendar de implementare, cu tot tacâmul...

Pesimist din fire mai ales dat fiind vorba că vorbim de un partid care este înțesat cu hoți și mitomani, mi-am propus doar să fac un singur lucru. Să-l monitorizez să văd dacă obiectivele sunt aplicate vorba comandantului de companie "întocmai și la timp"...

Nu au trecut decât câteva săptămâni... în rest, știți voi...

Mă întreb ce-o fi acum în capul și sufletul talibanilor PSD (cu și fără carnet) când partidul lor de suflet (și portofel) își dă cu stângul în dreptul și își face varză propriul program de guvernare. NICIUN punc din cele promise nu a fost respectat?1 tacă acum ca ...mortu-n păpușoi. Sunt aceriași care acum câțiva ani îl idolatrizau pe W Ponta pentru ca mai apoi să-l urască de moarte. L-au preluat cu mațe și ambalaj pe noul lider maximus Dragnea pentru a-l iubi la fel de necondiționat. Așa începe procesul de demitizare la comunistoizi. La început îți venerezi idolul până la sufocare. Mori pentru el în comentariile pe Fb. Până când acesta începe să dea rateuri și intri în faza a doua aceea a tăcerii penibile. va urma exact ce a urmat și în cazul lui Ponta dar asta doar atunci când liderul va fi la pământ. Va intra în disgrație totală. Vor șterge cu toții cu el de pământ. Zero! Nula! Nada! Altul la rând! Cine-o să fie următorul?! Nici nu prea contează deoarece pattern-ul este același... Idolatrizare, tăcere, dizgrație... Și revenire la marele regret. Că l-am împușact pe cel mai bun dintre noi. Ceaușescu

Ultima făcătură o servește-n public (cu toate aromele de rigoare) întâiul penal al țării, Dragnea încercând să explice natului de ce salariul minim pe economie nu va fi (începând cu 1 ianuarie 2018) de 2000 de lei așa cum am înțeles cu toții, ci de 1550 de lei! Și că da, suntem o țară de tâmpiți care nu reușește să înțeleagă subtilitățile acestui program magic cu care pesedeaua penală se grăbește să arunce România în dezastru...