23 decembrie 2015

Despre aleșii care ori nu au activitate ori habar n-au că au avut activitate

Aceasta este lista celor pe care i-ați ales. Actualizată, pentru că pe site-ul Primăriei nu au fost făcute schimbările necesare și în timp util. Adică dispariția firescă a fostului consilier Octavian Șuteu precum și apariția doamnei Biro în locul domnului Gall. Am trimis tuturor celor care au conturi, cereri de prietenie (da, așa se numesc pe Facebook deși, sunt conștient că nu mulți au sărit în sus de bucurie să mă aibă drept prieteni, chiar și pe Facebook). Dar le-am trimis-o ca cetățean al Sighișoarei și ca jurnalist Sighișoara Altfel. O să încerc să-i contactez pe toți consilierii pentru a-i întreba când au de gând să-și publice rapoartele de activitate? Doamna Balaș mi-a precizat pe Fb Messenger că în anul 2013 nu era consilieră. Da, am înțeles, numai că între anul 2013 și 2015 mai este un an, 2014 care nu făcea parte dintr-un alt complex spațio-temporal ci tot din ăsta de undei își umfă indemnizațiile și unde fac cu spor gargară în folosul comunității....

Nr. crt.Numele şi prenumeleForm. politica
1.Ghercă Adrian-ConstantinA.C.L.
2.Ciucan CristianP.S.D.
3.Burlacu AdrianA.C.L.
4.Perţe Dan P.S.D.
5.Bândea Dan-Eugen A.C.L.
6.Matei Ovidiu-DanielP.S.D.
7.Fintoc Marieta-MariaP.S.D.
8.Bontea AdrianP.S.D.
9.Gavrilă Ionel A.C.L.
10.Enescu Dan-Constantin U.N.P.R.
11.Balas IonelaA.C.L.
12.Oprean PetruA.C.L.
13.Sîrbu Ioan-Iulian U.I.P.S.
14.Hajdu SebastianU.I.P.S.
15.Pop ClaudiuU.I.P.S.
16.Biro ErszebetU.D.M.R.
17.Toth Tivadar U.D.M.R.
18.Şuteu Octavianout!
19.Iosif MarinIndependent