09 decembrie 2023

oare când e momentul?!

Am făcut acest comentariu acum aproximativ o zi. Foarte interesant că din acel moment au început să se întâmple ”lucruri”. Răbdare, toate la timpul lor 😉.

Ce pot să spun acum (ca să nu mai țin ”agitații” în stress) este că de 30 de ani urmăresc ca jurnalist fenomenul politic sighișorean. Zeci de ani am participat la ședințele de CL ca reprezentant al Jurnalului Sighișoara Reporter, mai apoi, când am început să fiu cenzurat, m-am reprezentat singur prin Sighișoara Samizdat (ziar online). Istoria mea în viața politică și socială sighișoreană este cum s-ar spune ”bătută în cuie”. Oricine are curiozitatea o poate afla (consultând arhiva JSR sau Sighișoara Samizdat de pe Google Arhive)...

Am tot sperat în acești ani într-o clasă politică responsabilă (fie că vorbim de cea de la putere sau cea din opoziție). Din păcate nu a fost și nici acum nu este cazul! Sunt subiecte pe care o să le dezvolt periodic pe această pagină (dacă veți fi interesați).

Suntem aproape cu toții de acord că Sighișoara de ani buni o ia la vale. Și asta nu numai din cauza abuzurilor administrațiilor care s-au perindat de-a lungul timpului dar și datorită opoziției politice impotente (dacă nu de-a dreptul părtașe) care a consimțit mai mult sau mai puțin tacit (din varii motive) la ”blat cu puterea”. Sighișoara la această oră a ajuns la cheremul unei găști transpartinice care face și desface absolut toate interesele reciproce din acest oraș. Iar opoziția este cel mai adesea mimată. De ce?! Pentru că toți cei interesați au interese. Interese care au nevoie de vize, aprobări, închis de ochi. Iată de ce comentariul meu a fost mai serios decât poate credeați.