27 noiembrie 2023

Moscovișoara

 Mi-am luat ceva înjurături pe baza glumei ”meme” cu turnul Kremlinului în locul Turnului cu Ceas. Asta ca urmare a recentei renovări a făcăturii numită pompos ”renovarea memoriei ostașilor sovietici”. Doar că acel ”meme” a fost mai mult decât o dovadă certă a realității din teren. Mai pe burtă, mai vizibil, Sighișoara a încăput pe mâna unor triști cu pretenții, cărora le curg mucii exact la Moscova. Degeaba am fost tras de urechi de tovarășul Burghelea pe bază de ”fake”, tovarășul Burghelea ar trebui să știe că astăzi informațiile ajung la jurnaliști cu viteza luminii. Argumentele sale ponosite și absolut ridicole (punând problema respectării legii când chiar actuala administrație se șterge la cur cu bunul simț și legile în vigoare) ia uite cum sunt negate de realitate.

Sigur, acum de la UIpS vom auzi veșnica poveste, Tibi Ferencz ne-a fost coleg dar nu ne mai este, ne-am despărțit pe bază de ideologie, noi am rămas pesedei dar el e...habar nu avem ce o fi, el a defectat (ca să fac o glumă) la ruși când noi tot cu americanii haleluiaaa! Doar că mulți dintre americanii haleluiaaa acum sunt trup și suflet cu MAGA+Putin=Love... Desigur că AUR își merită cu prisosință un sediu în buricul burgului atâta timp cât bolșevicii au un cenotaf cu secera și ciocanul prin preajmă toate protejate de cârtițele din politicul local.

https://www.g4media.ro/cine-e-omul-de-afaceri-din-sighisoara-fost-consilier-local-si-judetean-care-a-fost-prezent-la-ceremonia-generalului-suvorov-de-la-dumbraveni-organizata-de-ambasada-rusiei.html